Mysig hörna...

Oj,vad dagarna går fort! Man tycker att det inte var så länge sen man bloggade, men så hux flux har det gått tre veckor. Knas!

Jag har ialla fall jobbat ganska mycket på sistone och när jag är ledig så har vi fixat saker till köket. Eller haft lite kvalitetstid med varandra;) Blir lätt att man glömmer det när det enda som snurrar i huvudet är köksrenovering...

Satt precis och kollade på bilder på vårt kök som jag tog innan vi rev ner skiten. Skåpen saknar jag inte alls, de ser för taeskiga ut! Men just hörnet där köksbordet stod ser faktiskt ganska mysigt ut...:) Tur att det kommer se ungefär likadant ut sedan också!:D



Kommentarer
Postat av: Plutten

Tina! Kommer du ta lite efterbilder på köket sen?! Eller nu när det är halvfärdigt, jag vill se! :)

2010-10-27 @ 09:12:30
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Jadå,imorn slänger jag upp lite "pågående" bilder så du får se hur arbetet fortskrider!:)

2010-10-28 @ 01:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0