Det bidde en liten ändring...

Som jag misstänkte från början, men jag hade ändå hoppet nånstans, så var lchf ingenting för mig. Jag orkade med i tre dagar, men sen kom "kolhydratkrisen" och jag gav med mig för kroppen. Ska man gå ner i vikt måste man ju orka träna också!
Så ut med lchf och in med GI-metoden! Då får man ju äta kolhydrater, fast bara i långsam tappning. Fortfarande inget socker alltså!
Har hållit mig väldigt bra trots en pojkvän som sitter och smaskar på chips,läsk och godis brevid mig i soffan. Jag har syndat med kastrullpopcorno lightläsk en kväll, men det var det värt!
Igår blev också en undantagsdag med vit pasta två gånger, pannacotta till efterrätt och både öl,vin och cider. Men är det jobbmöte så är det!;)

Träningen har jag också kommit igång med. Förra veckan vart det simning en gång, cykelturer och gymmet en gång. I måndags var jag på ett jympapass och idag blir det ännu ett jympapass. Måste hålla på min träning för att det ska hända nånting, men det har redan börjat gå sakta framåt...:)

Midja: 78,5 cm    (-2,5 cm)
Röv: 110 cm       (+2 cm)
Lår: 59,5 cm       (-1,5 cm)
Överarm: 31 cm  (+1 cm)

Förutom att det har ökat lite runt höften och överarmen så är jag jättenöjd! Får väl vara lite optimistisk o tro att det musklerna som har kommit tillbaka till rumpan och putar ut den lite mer vilket ger en fantastisk timglasfigur;)
Tyvärr kan jag inte väga mig för när jag skulle försöka sätta igång vågen i veckan så knäckte jag displayen,hahaha! Jävla IKEA-kvalitet.
Fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst är de grymt snygga?! kommer från h&m, går att beställa på nätet :)

2010-09-10 @ 23:26:57
URL: http://teoretisk.blogg.se/
Postat av: Plutten

Vilka resultat du får! Är det bara efter en vecka? :) Jag kick-startade min kondition idag med en löptur i Alby tillsammans med Monika. Jag höll på att dö, sprang i tio minuter sen var jag tvungen att gå en bit innan jag kunde springa lite till för att gå lite igen osv. ^^ Lycka till med allt! <3

2010-09-13 @ 00:21:22
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0