Aaaaaoooo!

Aj aj aj aj! Jösses amalia vilken mensvärk jag har nu! Brukar inte ha så här ont så man undrar ju vad som är fel...
Jag har även en grym värk i axel/nackpartiet, men den värken håller jag på att bearbeta. Idag var jag nämligen andra gången på Naprapathögskolan där en jättegullig tjej mörbultar mina stackars ömma muskler. Det gör nytta i slutändan, men satan så ont det gör när man ligger där!
Idag kom jag dessutom helt svettig för jag hade sprungit dit av olika anledningar så jag kände mig inte så fräsch direkt...Piiiinsamt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du gått där vid Odenplan? :) Är det massage eller naprapati du tagit?

2011-04-27 @ 18:55:22
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Yepp,det är nph! Jag hade bokat till massage första gången,men det kändes mer som naprapati:P

Ska dit igen om några veckor en tredje gång!:)

2011-04-27 @ 22:41:25
Postat av: Kristina

Yepp,det är nph! Hade bokat massage första gången, men det blev nog mer naprapati:P Ska dit igen om några veckor för en tredje omgång!

2011-04-27 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0