Kärlek i alla dess former....

Efter Tallinnresan har jag mest jobbat. Vi hann med att gå på loppis och åka på andra diverse bilutflykter med min far samma söndag som vi kom hem från kryssningen. Vi tyckte loppisen verkade bra med mycket folk och så, så nästa söndag står vi själva där och säljer av saker och kläder!:)
Jobbhelgen blev lite jobbig för min kollega hade missat att denne skulle jobba så jag fick ta fredagsförmiddagen själv innan en annan kunde hoppa in. Sen på lördagen så skulle min vapendragare komma och jobba med mig, men hon försov sig så jag fick ta lördagförmiddag själv också. 600 pers tur och retur, mindre kul. Snäll som hon (och en stor dos dåligt samvete..?;) lät hon mig gå hem på söndagkväll och stannade själv kvar till måndag em. Vilken ängel!:)
Det innebar att jag hann umgås med min kära gamla vän som åkte med oss en tur på söndagen. Vi tog en kopp te och bestämde en ny träff på måndagen.
Sagt och gjort, promenad på Djurgården och öl på måndagen. I tisdags blev det lunch med Mia (som bara har två månader kvar med bebismage!:D), ett besök hos naprapaten och sen kom Nattis in. Vi tog en fika och kikade lite i butiker. Under tiden uppstod ett ölsug så det blev öl även denna kväll.
Igår blev det ytterligare ett besök i stan. Jag och Nisan tog en fika och pratade lägenheter, pojkvänner och jobb. Lika trevligt som vanligt:)
Idag har jag lekt lite hemmafru och tvättat fyra fulla maskiner och städat kanins bur. Tog även ut kanin i solen med koppel, men hon var ganska rädd så blev inte så mycket skutt. Mest sitta och hålla span. Gjorde inte mig så mycket som passade på att njuta av solen på en bänk!
Sedan drog jag in till stan och tog en öl med Nattis och hennes skolkamrat på Snaps. Jonathan slöt upp en stund, men vi bestämde oss snart för att dra och äta middag istället. Blev Sonjas grek där vi avnjöt kyckling med tzatsiki respektive bifteki med rödvinssås och friterad potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0