Galet väder...

...har det varit idag! Jag valde absolut den sämsta dagen någonsin att spendera i en bil i cirka två timmar. Fast egentligen var det mammas fel för jag skulle skjutsa in henne till Cityterminalen så det blev ett himla åkande hit och dit!


Annars har jag inte gjort många knop idag. Sov länge och gjorde så lite som möjligt på förmiddagen, hämtade och lämnade mamma, drog till gymmet och sen bara hem så fort som möjligt, vilket inte var så fort för idag körde jag och de andra bilarna på Nynäsvägen cirka 70 km/h istället för 110 som är gränsen. Så tokigt väder var det!
Såhär såg jag ut många gånger idag när jag körde bil. Sladd och hjul som slirade helt plötsligt flera gånger,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0