Glad alla hjärtans dag!

Hoppas att ni har haft en fin dag allihopa fylld med lite extra kärlek;)
Morgonen här hemma började med att jag gick upp redan kl.6 för att göra i ordning frukost för födelsedagsbarnet här hemma. Sedan jag sjöng jag min skönsång för honom och lämnade två paket ,som var från hans mormor, på sängen.
Sedan åt vi en mysig frukost tillsammans medan solen gick upp och han öppnade paketen från mig:) Han fick en Rolling Stones limited edition t-shirt, en jeansskjorta, ett par svarta gympaskor och ett par löjligt dyra hörlurar:P Dom ligger han just nu och prövar i sängen medan jag ligger i soffan...Hmm, bra födelsedagspresenter och alla hjärtans dag går inte riktigt ihop fick jag just en känsla av..!
Dagen har jag spenderat på egen hand i vanlig ordning, men när min baby kom hem fick jag sju röda rosor och en liten nätt godispåse som bara innehöll mina favoriter. Så himla glad blev jag!
Eftersom han firades mer ordentligt igår med fin middag, marängsviss och gäster så fick han nöja sig med lasagne och rester av kladdkakan från igår till middag idag. Väldigt mumsigt det med!:)
Min fina bukett jag fick idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0