Innebandyn

Igår var det då dags för mig att spela lite innebandy igen!
Denna gång var vi sex stycken som svettades, sprang, slogs och skrek efter den lilla vita plastbollen..Det mest fantastiska denna gång var att jag gjorde hela TRE mål!! :DJag tror jag bara har gjort ett enda totalt tidigare, på en hel säsong så det här är ju fantastiskt för mig!:)
Krister påminde mig också om att jag hade utlovat bilder från vår träning! Det hade ju jag glömt bort såklart, men kunde ta med min telefon ialla fall. Blev inga actionbilder eftersom vi var ganska få och jag inte kunde lämna matchen men såhär kan det se ut i våra "andnings/vattenpauser":)
Det var hårda matcher....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0