Rapunzel

Igår kom min kära vän Linn tillika privata frisör hem till mig. Men vi skulle inte klippa håret, nä..Vi skulle förlänga mitt hår:D Linn är så duktig så att hon har en egen värmetång och kan förlänga håret på folk. Jag är toknöjd!
Jag känner mig som Rapunzel, en fjortis och någon med väldigt tjockt hår samtidigt:P
Det märks att hår väger när man har 100 extra slingor med 50 cm långt hår invaxat i sitt eget hår...! Ännu mer kändes det när jag duschade...Jesus christ, trodde att hårbotten skulle ramla av,haha!
Håret beställde jag just från rapunzelofsweden.se och det kom på posten bara 3 arbetsdagar efter jag hade beställt. Toppennöjd!
Och när man har så här långt hår så kan man ta roliga fjortisbilder med webcam...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0