Vart tar veckorna vägen?

Nu har det gått en vecka igen utan att jag skrivit någonting i min kära gamla blogg. Jag tror mest det beror på att jag är så oinspirerad för det händer typ inget i mitt liv just nu. Jag har varit ledig i tre veckor och är ledig ytterligare 1,5 vecka nu. Fett skönt, ja, men fett uttråkande också. Det blir liksom inte så mycket variation.
I onsdags åkte jag själv in till stan och gick på museum. Då tog jag faktiskt med mig min systemkamera för att dokumentera min egna kulturdag och lägga upp ett bildregn här på bloggen. Men när kvällen närmar sig så tar batteriet slut och när jag ska ladda det så upptäcker jag att laddaren är borta (jag har ingen minneskort-läsare på min dator). Blir man trött eller?
Annars har jag hängt med mina systrar, Natalie och självklart Jonathan. Vi hade även mami, mormor och farmor på besök här i lördags och idag var jag och J hos min gudmor på middag. Vilken släktvecka!:)
Nä, time för nåt annat...måste försöka bli trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0