Härlig första ledig dag!

Idag vaknade jag upp till min första lediga dag denna vecka! Av väckarklockan visserligen, men den var ju inte 6 på morgonen ialla fall...;)
Mitt enda uppdrag för dagen var att åka in till stan där jag hade en tid på salongen Zouri tack vare ett erbjudande från Groupon.se. Där skämdes jag bort med en hårkonsulation, skalp- och handmassage, hårinpackning och klippning. Det bästa var att stolen som man sitter i när de tvättar håret var en massagestol så jag fick ryggen knådad på köpet!:D Mycket skönt var det att bli bortskämd i nästan två timmar ialla fall:)
Efter det gick jag till Skrapan där jag åt lunch och införskaffade mig ett par benskydd och fotbollsstrumpor för imorn drar innebandyn med kollegorna igång igen. MYCKET roligt är det! Bra för flåset och fettförbränningen för den delen också:)
Sedan har jag bara tagit det lugnt hemma i soffan och gjort en lasagne till middag för mig och min älskling. Lagom stressig dag, men det är så det ska vara första dagen man är ledig! Igår var jag förresten riktigt duktig för jag åkte inte direkt hem när jag gick av båten, nädå! Jag åkte till Friskis och tränade i gymmet i en timme, väldigt skönt och väldigt bra för mitt självförtroende! Tänk att slöa lilla jag hade ork att åka o träna efter 8 dagar på jobbet med lite sömn! Helt otroligt:)
För övrigt är jag mer pepp än någonsin angående det här att träna, äta rätt och gå ner i vikt. Just nu har jag gått ner 5,3 kg och mer ska det bli! HELL YEAH!
Jag och Nattis på Seglarhotellet i Sandhamn i helgen. Helt magiskt kul hade vi hela helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Krusbär

Okej, nu vill jag vet vad det är du äter och inte äter, hur din diet och träningsprogram ser ut! Jag vill också går ner 5kg! :O

2011-01-18 @ 21:08:22
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0