Helt utan inspiration....

Jaha,så har det gått en hel vecka igen! Jag som tänker att jag ska blogga mer när jag är ledig,men det blir nästan snarare tvärtom:P För nu är jag på jobbet igen och tycker att den lediga veckan gick alldeles för fort!
I onsdags blev det ju då en resa ner till Kalmar med min käresta. Vi tog det mestadels lugnt och vilade, men en långpromenad och utekväll med hans kompisar blev det:) Mycket trevligt!
Sen åkte jag hem tidigt på lördagmorgon för på kvällen vankades det fest igen, fast i Stockholm. Natalie fyllde ju år innan nyår och hade inte firats än ordentligt så nu var det dags!
Vi var ett gäng på 10 tjejer som började med att äta middag och dricka lite för mycket vin hemma hos henne och sen drog vi vidare in till stan där vi slutligen hamnade på Snaps. Där drack vi lite till och dansade en himla massa,jättekul! Bilder finns, men inte nu tyvärr..:/ Kanske kan fixas om en vecka när jag är hemma igen!:P
Igår var jag väldigt trött och låg i soffan mest hela dagen och väntade på att min älskling skulle komma hem från Kalmar. Seeeent på kvällen kom han hem, men vi hann mysa lite grann innan vi somnade och skiljdes åt för ytterligare en vecka.
Idag var jag duktig och steg upp tidigt för att hinna gå på gymmet innan jag åkte till jobbet. Riktigt skönt var det!
Skepparn här sa att jag såg pigg och fräsch ut, kanske var det träningen och bastun som gjorde underverk med mig?;)
Men men, nu sitter jag här helt utan matinspiration..VAD ska jag göra för mat i veckan?! Finns typ bara massa kött här...
TIPS NÅGON?!
Jaha,så har det gått en hel vecka igen! Jag som tänker att jag ska blogga mer när jag är ledig,men det blir nästan snarare tvärtom:P För nu är jag på jobbet igen och tycker att den lediga veckan gick alldeles för fort!
I onsdags blev det ju då en resa ner till Kalmar med min käresta. Vi tog det mestadels lugnt och vilade, men en långpromenad och utekväll med hans kompisar blev det:) Mycket trevligt!
Sen åkte jag hem tidigt på lördagmorgon för på kvällen vankades det fest igen, fast i Stockholm. Natalie fyllde ju år innan nyår och hade inte firats än ordentligt så nu var det dags!
Vi var ett gäng på 10 tjejer som började med att äta middag och dricka lite för mycket vin hemma hos henne och sen drog vi vidare in till stan där vi slutligen hamnade på Snaps. Där drack vi lite till och dansade en himla massa,jättekul! Bilder finns, men inte nu tyvärr..:/ Kanske kan fixas om en vecka när jag är hemma igen!:P
Igår var jag väldigt trött och låg i soffan mest hela dagen och väntade på att min älskling skulle komma hem från Kalmar. Seeeent på kvällen kom han hem, men vi hann mysa lite grann innan vi somnade och skiljdes åt för ytterligare en vecka.
Idag var jag duktig och steg upp tidigt för att hinna gå på gymmet innan jag åkte till jobbet. Riktigt skönt var det!
Skepparn här sa att jag såg pigg och fräsch ut, kanske var det träningen och bastun som gjorde underverk med mig?;)
Men men, nu sitter jag här helt utan matinspiration..VAD ska jag göra för mat i veckan?!
Finns typ bara massa kött här...
TIPS NÅGON?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0