Sjukling!

Hemma efter en vecka med mycket mat, gosande med en katt och festande i Malmö med min förtjusande vän Natalie! Vi bodde hos min storasysters kompis som behövde en kattvakt medan hon var i Sicilien och det var ett nöje att ta hand om den katten! Så gosig och sällskapssjuk så man fick knappt gå på toaletten i fred:)
Utöver att gosa med Rigoletto så har vi shoppat, ätit massa god mat, druckit öl, solat och åkt till Köpenhamn.
Nu har jag dock gått och dragit på mig en rejäl förkylning vilket är väldigt opassande eftersom jag imorgon egentligen skulle börja jobba efter fyra veckors semester. Jag längtar faktiskt lite efter jobbet, börjar bli lite segt att bara gå runt hemma!
Men det blir till att vara hemma och kurera mig även imorn, på tisdag satsar jag på att vara frisk:)
Såhär känner jag mig idag; fetstor skalle full med slem, minimala luftrör så jag får andas med munnen och allmänt svullen över hela kroppen. Ja, faktiskt exakt som bilden visar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0