Trevlig midsommar!

Nu är det slut på ledigheten för en kort tid framöver! Imorn börjar jag jobba på mitt 10-dagarspass..Blir jobb på Gällnö över midsommarhelgen och nästa vecka är jag tillbaka på bästa båten Söderarm:)
I helgen ska jag jobba med Lilli, tro det eller ej! Även lillsyrran har hittat till båtarna och blivit flunk på halvtid..Snart är det inte personalfest längre utan släktfest:P
Stackars lilla Jonathan opererade sina ögon igår för att han ska slippa ha glasögon. Nu har han så ont, så ont att han inte ens kan öppna ögonen. Han har legat nedbäddad i ett mörkbelagt sovrum hela dagen och mest sovit. Jag har fått leka sjuksyrra under dagen och kommit in för att ge honom ögondroppar och Citodon. Imorn ska jag ta med honom till jobbet, får se hur det går eftersom han inte tål ljus för tillfället...:P
Midsommaren kommer firas ombord på en båt i Vaxholm där vi ligger imorn kväll. Blir lite sill, lax och tillbehör så får vi vad natten bär av sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0