Slut på ledigheten...

Nu har jag varit ledig i nästan fem veckor. Fyra veckor och fyra dagar för att vara exakt, men nu är det slut på friden... Dags att återgå till någon slags verklighet!
Imorn ska jag mönstra på M/S Dalarö över helgen och åka till Husarö några gånger. Det ska faktiskt bli ganska kul och skönt att jobba lite igen! Men det är ju bara över helgen, sen är jag ledig en vecka igen hehe;)
Och det känns ju som att våren är på ingång nu! Hoppas det håller i sig nu att bara nätterna är kalla så att vi kan få ha våra plusgrader om dagarna på dagarna;)
För några veckor sen när det var som kallast och snöigast hade jag en bukett med tulpaner på köksbordet. Ååh, det måste jag införskaffa igen! Det känns så vårigt och härligt!

Kommentarer
Postat av: K

Fin bild! Stilrent, enkelt och levande! :)

2011-03-04 @ 23:32:00
Postat av: K här också!

tack! jag är väldigt nöjd själv:)

2011-03-05 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0