Yasuragi

För snart två veckor sen så var jag på Yasuragi Hasseludden med mina tre systrar, mamma och mormor. Egentligen skulle det bli vi systrars julklapp till mormor, men hon ville inte att vi skulle lägga så mycket pengar på henne, så istället fick det bli julklapp till oss,haha! Perfekt tycker jag:)
Vi var där en halv dag mellan 8 och 16. Då hann vi med en liten badgenomgång på morgonen, qi-gong, bad i varma källor, lunch på deras restaurang, simma i poolen, basta och do-in som är en slags självmassage. Det var en riktigt härlig och skön dag!

Mamma Holm och gravida storasyster:)



Storasyster igen och mormor



Yngsta systern i ledet aka Plutten!



Och slutligen vi två som är mellansystrarna!


Alla åt bentolåda (tror jag det heter?) som är typ en japansk version av fyra små rätter förutom jag, för jag åt sushi:)



Här hänger jag i poolen efter en stund i vilostolarna...



...där jag tror alla systrar somnade en stund,hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0