Åka båt, åka båt..

...och åka lite mer båt!
Båten jag skulle varit på egentligen är ännu inte i trafik och i helgen gick ännu en båt sönder så det blev en himla massa byten hit och dit igår! Jag lyckades ialla fall få åka hem på söndagskvällen för att hämta lite ombyten och rena underkläder, innan jag på måndagsmorgonen vackert fick åka ut till Stavsnäs och möta upp båten.
Åka lite på Sandhamnstraden över dagen, innan W1 som lagats kom ut och tog sista turen. Vi fick tomma in till stan och idag åker vi ett sjuuuukt segt program och är inte inne i stan förrän kl nio ikväll. Suck!
Jag har fördrivit dagen mest genom att sitta vid datorn, kolla på Simpsons, laga mat och servera pensionärerna ombord currykyckling med ris. Sa jag att det snöar och är helmulet också? Blää.
Ge mig sol och en kortare dag tack!:D
Såhär vackert var det igår kväll när vi kom in till stan vid 21-tiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0