Hem&villa-mässan

Förra helgen var det hem&villa-mässan i Älvsjö. Jag har inte varit där på flera år, men när jag såg att en av mina idoler ,Leila Lindholm, skulle dit så var jag ju bara tvungen! Passande nog skulle hon dit på torsdagen som var den enda dagen jag kunde gå (för sen skulle jag jobba resten av helgen).
Jag fick med mig min syster Mia och min gudomligt söta systerdotter Nova. De åkte till USA på lördagen, så det var perfekt att ses en liten stund innan de skulle resa iväg!
Vi stod och tittade och lyssnade på Leila som bakade i 45 minuter...
...och lyckades roffa åt oss en choklad-och jordnötswhoopie! Mmmm,det var värt att synda för det var gudomligt gott:)
Nova fick inte smaka, men ställde upp på bild ändå:)
Sen stod jag i kö i 45 minuter för att få hennes nya kokbok signerad. Det var det VÄL värt! Hon var så himla rar och gullig. Bättre än på TV:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0