Långsemester

Jaha,dags att avslöja då (även fast jag redan gjort det på facebook...). Anledningen till allt detta bantande och tränande och tjat om vikt,mått etc beror på att jag den 16onde november i år åker ner till Australien!
Där är det ju full sommarsäsong då och bikiniväder mest hela tiden. Då tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle att ha som mål att tajta till kroppen lite;)
Jonathan åker ner två veckor före mig för att reka lite, medan jag stannar kvar i Sverige och spelar innebandyturnering med kollegorna. Har ingen aning om vad vi ska göra där eller vad som kommer hända, men det ska bli sjukt kul! Första gången jag firar jul utan familjen och snö. Delade känslor på det, men det blir ett minne för livet:)
Anledningen till att jag ser så sminkad och "fixad" ut i håret nu är för att jag agerat modell ikväll för min andra hälft. Sjukt kul och vi fick till några riktigt grymma bilder! Dock blev jag så frusen på slutet att vi inte hann ta allt vi hade tänkt, men får fortsätta nån annan kväll.
Jag gör gärna om det!
Imorn är det dags för lite jobb igen, men bara fyra dagar framåt varav tre är väldigt korta. Eller typ som en vanlig arbetsdag för er med vanliga jobb, men för mig är 9-17 en kort dag:) Så det är dags att tvätta bort mitt smink och lägga sig på kudden nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0