Lunchtime!

Men heeej! Jag har inte gått under jorden utan bara varit upptagen på andra håll. Tänkte säga att jag har jobbat, men det har jag ju inte sen jag bloggade sist:)
I helgen var det firande av storasyster Mia som fyllde 32 år (grattis!!) hela lördagen. Jag var hos henne hela dagen och förberedde inför kvällen när vi åt jättegod tacopaj och GI-chokladkaka. Allting tar verkligen dubbel till tre gånger så lång tid när det finns en bebis i närheten. Trots att vi var fyra stycken under dagen:P
I söndags var jag och Jonathan inne i stan hela dagen och spatserade efter en vit resväska till honom. Hittade dock ingen.
Igår städade jag och tränade på Friskis i Ringen. Sen blev det en middag och fika med Nattis på Ringvägen!
Dagens lunch: Bacontärningar med saltad och chiliflakead kokt blomkål


Nu sitter jag och kollar på reprisen av Skavlan med en liten lunch och väntar på att gå ner och hänga två tvättmaskiner. Jättemycket hemmafruliv alltså. Sen ska jag klistra ihop min receptpärm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0