Helgen!

Hallå!
Kom aldrig till att skriva nånting mer igår eftersom jag inte hade tillgång till internet på tåget. Jag spenderade nämligen sex timmar på tåget hem från Kalmar där helgen spenderades.
Jag och Jonathan var nere och hälsade på hans familj och vänner. Det blev två kvällar nere på Larmtorget, en lördag på Hansa city, IKEA och bowlinghallen och en söndag på loppis där det inhandlades lite fynd...
Mycket mysigt och skönt med miljöombyte!

Idag har jag gått tillbaka till min lediga vardag med bland annat träning. Dock blev det lite av en överraskning när jag kom till Friskis ,för de hade ställt in Corepasset och ersatt det med cirkelfys! Jaha, tänkte jag först men det var riktigt kul och faktiskt jobbigare för bålen än ett Corepass! Kul att pröva på något nytt och kunna lägga till något mer på min träningslista:)
Sen plockade pappa upp mig och vi var och handlade. Avslutade dagen med att få lite manikyr hos min vän Madde som håller på att utbilda sig till nagelterapeut. Mer om det i nästa inlägg...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0