Nätlös hela dagen...

Åååh,äntligen! Jag har varit utan telefon och därför också utan internet hela dagen. Jag har känt mig helt handikappad! Helt plötsligt bara slutade min telefon att fungera och eftersom vi inte heller längre har något bredband hemma så kunde jag heller inte surfa på nätet:(
Så det var bara att spendera dagen på gammalt hederligt vis! Jag lyssnade på musik, lagade lite mat, rensade blommor och cyklade på utflykt till Haninge. Sjukt jobbigt på min tunga cykel, men skönt att komma ut i solen och röra lite på sig. Har för övrigt riktig träningsvärk i magen så det gör ont när jag nyser. Får se hur det går att spela innebandy imorn.
Nu babblar jag bara så avslutar med en bild på mig och min middag; ugnsomelett med bacon och hyfsad LCHF-lingonsylt. Det var gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0