Nisan fisan :)

Oj oj oj,det var lika jobbigt idag på innebandyn som förra veckan. Återigen var vi bara 4 pers som spelade och en som var sjuk och hejade på oss andra som fick springa som tokar! Men antagligen sjukt bra konditionsträning eftersom min rygg var helt sjöblöt efteråt. Däremot gick det inte att göra styrketräning efteråt. Min träningsvärk i magen är värre idag och att göra situps är bara att glömma...:P
Här är jag och Nisan i Thailand 2007.
Idag berättade hon att hon ska dit i november igen med familjen:)

Så istället tog jag en snabb dusch och åkte sedan in till stan och träffade min vän Denise. Ååh lilla Nisan fisan, vi ses alldeles för sällan! Vi åt en god lunch i PUB-huset där hon ofrivilligt fick bjuda mig för tillfället eftersom var klantig nog och glömde plånkan hemma! Sedan gick vi på toajakt, spanade på innebandyklubbor och stearinljus och tog sedan en kaffe i gamla stan. Det var lika trevligt som vanligt och jag hoppas snart kunna hälsa på i hennes och Kristoffers nya lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0