Summa summarum!

Dieten rullar på! Efter ett litet medvetet snedtag förra helgen så är jag nu åter på banan:) Hoppas på att typ imorgon ligga på 65,nånting! Jag går aldrig hungrig eller så, så att gå på diet är inget jobbigt egentligen. Men som jag och min vän diskuterade i veckan, det är lite tråkigt. Man känner sig så begränsad och det är psykiskt jobbigt. Man får inte ta vad som helst, när man vill och stoppa det i munnen Men men, jag ser resultat varje dag (känns det som) och bara det är en morot som får mig att hålla ut tills jag nått mitt mål!

Vad har annars hänt under veckan? Jo, kan punkta upp lite snabbt!
  • Jag och Jonathan var och såg Ljust&fräscht på Cirkus förra fredagen. Sjukt rolig och pricksäker! Jonathan skrattade så han grät, så jag är nöjd med min alla hjärtans dag present;)
  • Tjejmilen gick av stapeln på lördagen! (därav snedsteget i matväg, åt lite kolhydrater för att orka en mil...) Det gick toppenbra! Mitt mål var att springa på 70 min och jag klarade det på 73,5 min. Nöjd!
  • Söndag och måndag hade jag sjuk träningsvärk efter Tjejmilen, men ville ändå träna och försöka mjuka upp och stretcha ut musklerna så det fick bli ett yogapass! Åt en god lunch och shoppade lite smått och gott efteråt:)
  • Tisdag åkte jag till Farsta för en kaffe med påtår med min kära vän Natalie. Vi catchade upp och shoppade lite innan jag åkte iväg för att vara babyvakt till Nova medan min syster tillika mamma Mia sjöng med sin kör. Nova hade fått vaccination tidigare på dagen så hon var lite kinkig, men det gick ganska bra ändå.
  • Igår fyllde Lilli 20 år så det firades med en tjejmiddag (för bara oss systrar) hemma hos Mia. Vi (eller mest de:P) enchiladas med tre ostar, hemmagjord salsa och guacamole. Brownietårta blev det också framför en chickflick. Jag skippade tortillabrödet och åt bara köttfärsen men såser och en ytterst liten provbit av brownietårtan. Det var kort,men gott!

Nu är det läggdags för mig för imorn vankas det jobb igen. 10 dagar har jag framför mig...Men som tur är går helgen fort och imorn blir det Håkan H på grönan på kvällen. Najs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0