Coogee beach

Jag ska inte bara spilla skit över vädret här. I lördags var det toppenbra väder med klarblå himmel och jag gav mig iväg på en till utflykt med mig själv ner till Coogee beach. Det var precis vad jag behövde!
Åt vänster...



Min utsikt:)



Åt höger var det massa småtjejer som uppträdde och sjöng. Det var nån slags marknad precis vid stranden där folk sålde massa saker, mat, kläder och även ett minitivoli. Jag höll mig dock till en lammsouvlaki och några godisremmar:)



Fastnade i boken jag köpt här och lämnade inte stranden förrän 18-tiden, lite brunare än vad jag var vid ankomsten ;)

Kommentarer
Postat av: Joaquim Lindvall

Akta dig för ozonet älskling! Vara rädd om sig i solen. :) Puss

2011-12-05 @ 20:41:53
URL: http://silverlinor.wordpress.com
Postat av: Kristina

Frukta inte! Jag har spf 30 så inga brännskador än så länge;) puss!

2011-12-06 @ 09:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0