Det nya boendet!

Vy från entrédörren


Den vita soffan och TVn hittade Jonathan och den tyska killen på gatan. På den här TVn funkar 6 kanaler.



Köket från köksbordet.



Jag älskar köket. Modernt och fräscht med diskmaskin!



Sängen är inte så mycket bättre än på hostelet, men vi har ialla fall en garderob med spegelskjutdörrar! ;)
(Sen är det såklart två sovrum till för de andra, men de ser typ likadana ut.)



Och badrummet som är helt okej förutom världens sämsta dusch som inte har nåt tryck överhuvudtaget. Jag tvättar därför håret i kranen som ska fylla badkaret.
Hoppas ni gillade rundturen! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser fint och fräscht ut! :) Kanin är lite halvt galen ibland och hoppar runt fötterna fortfarande, men lika rädd när man försöker klappa eller ta upp henne! :P

2011-12-09 @ 22:57:49
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Naaw, stackars kanin! Tänkte på henne häromdagen, hade nästan glömt bort henne,haha!

Ja det är jättefint!:) undrar hur det blir nu när jag åker iväg, visar bilder på det sen också.

2011-12-11 @ 23:16:39
Postat av: Anonym

ja det ser iaf beboligt ut :) jag tycker kanin tycks trivas rätt bra med oss och hon har hittat en vän i Frans också!

2011-12-18 @ 13:59:34
Postat av: Kattis

det var jag som skrev ovan :P

2011-12-18 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0