Farmen-Kristina

Medan ni sov inatt så lekte jag bonde här down under. Det var så himla kul och något heeeelt nytt för mig!
Jag har kört fyrhjuling för första gången i mitt liv och jag har gett en massa kalvar avmaskningsmedel. Jag hjälpte dessutom pappa Mitch att fösa kossorna (och två stora tjurar!) från hagen till stället där vi gav dem vitamin B12 och avmaskningsmedlet. Det trodde jag inte att jag skulle vara med om när jag åkte hit!:)
Mitch på sin fyrhjuling och alla kor och kalvar! (dock inte alla 500 såklart:P)



Här sitter jag och kör!



En av tjurarna!



På väg upp till sin hage igen!


Kommentarer
Postat av: natalie

vad mycket du får va med om! kuul! :)

du kan ju räkna med att bli kallad farmen-Kristina ett bra tag fram över ;)

2011-12-17 @ 14:50:39
Postat av: Kattis

Va spännande med farmen! Hoppas barnen inte tar för mycket av dina krafter bara ;) Många kramar sis <3

2011-12-18 @ 14:19:59
Postat av: Kristina

Jaa,det är helt fantastiskt! Ungarna kan vara lite jobbiga ibland, men jag kommer ha otroliga minnen härifrån efteråt:)

Haha kärt barn har många namn:D

kramar till er båda!

2011-12-18 @ 14:57:48
Postat av: Linnea

Vad roliga saker du får vara med om! :) Det är ju inte så lång tid du är där, så du överlever barnen! ;) Puss och kram

2011-12-22 @ 19:51:10
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0