It’s the final countdown...

Hej hallå allihopa!
Jag lever ännu och är snart inne på sista dygnet hos familjen Crawford. Idag är jag ensam hemma med kidsen för mamma Susie jobbar torsdagar och fredagar på Walchas turistinformation och pappa Mitch jobbar på med farmen. Han kommer dock hem ibland för att ta en kopp te eller äta lunch, vilket är skönt för ungarna blir glada då;)
Dock så verkar det som att jag har gjort ett gott intryck på dem för när jag sa att imorn är sista dagen vi har tillsammans kramade tjejerna om mina ben och bad mig att stanna. ”Vi vill inte att du ska åka...:(” Sötisar!

Imorn är vi också ensamma hemma mest hela dagen, men på kvällen får jag en fin avslutning på min vistelse här eftersom halva släkten ska äta julmiddag på en restaurang i Uralla. Kan bli trevligt tror jag, då Mitch precis berättade för mig att många i släkten börjar tidigt på dagen med att dricka deras egna variant av eggnod som är mjölk och rom. De kallar dem för ”ho-ho’s”. Hahaha, låter riktigt äckligt och det tror jag att det är också:P

Dock så vågar jag inte ladda upp några bilder nu för de har begränsat internet per månad och jag har lyckats använda upp 70% av det på 1,5 vecka. Oooppss,sorry! De vill nog ha internet kvar efter jag åkt hem också:)
Vi hörs när jag är tillbaka i Sydney, har massa bilder att visa då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0