Julafton!

Så var det då dopparedagen och det var dags för mig att återvända till Sydney! I kontrast mot vad jag hade trott från början, så hade jag lite separationsångest och ville inte riktigt redan lämna familjen. Barnen hade ju precis börjat vänja sig vid mig också så det kändes lite tokigt...

Familjen ställde upp på familjeporträtt innan avgång till tåget:)



Jag och mina små barn på perrongen.
Naaw, de var så gulliga och ville inte att jag skulle åka!



Utsikt från tåget...



...mer utsikt



...och en sista!

När jag reste till Walcha med tåget så åkte vi igenom ett jättehäftigt landskap där bergen var helt klädda med träd och det kändes som att man åkte igenom en regnskog. Dessvärre såg jag aldrig detta landskap när vi åkte tillbaka, vet inte om det var för att jag satt på andra sidan av tåget nu. Men det var lite synd för det var jättehäftigt och nu fick jag aldrig några bilder på det:( Men men, jag får se det som finns kvar i mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0