Mitt boende i mer detalj!

Barnen är iväg till skolan, mamman ska snart åka i väg på begravning och jag hade tänkt sova en liten stund till innan jag går ut och hjälper pappan på farmen. Men det går sådär för kossorna råmar som bara den och hundarna svarar med skall. Därför tänkte jag passa på att blogga lite innan jag klär på mig och går ut i solen!
Här är min stora säng som är ganska skön! Jag har fått in ett värmeelement i mitt rum för jag tycker det är så kallt här...Skumt, men sant!



Mitt egna lilla badrum med en egen ingång (som jag dock aldrig använder)



Till skillnad från duschen i lägenheten i Sydney som är kass, så älskar jag den här duschen! Perfekta strålar och vattnet är vaaaaarmt och skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0