Tia falls och eskimåbebis i Tamworth

Onsdagen var sista dagen som mamma Susie var ledig, medan jag var hos familjen. Då passade vi på att åka på utflykt så jag fick se lite mer saker i området. Det slutade med en riktig heldag hemifrån vilket jag uppskattade mycket!:)
Vi började med att se Tia falls.



Det var sååå fint! Svårt att fånga på kamera...



Lilla jag (som bara tog med ett par långbyxor eftersom jag trodde det skulle vara varmt, men icke då...Fick leva i dessa mestadels av tiden)


Susie och Charlie är på väg till andra utsiktsplatsen.



Förbluffande vackert!




Efter vattenfallen åkte vi vidare i nån timme eller så till staden Tamworth. Där hälsade vi på Susies vän som hade fått en bebis bara två dagar innan och var således fortfarande kvar på sjukhuset. Den var så söt! Den såg ut som en liten eskimå för huvudet var alldeles runt med en massa svart hår och små kinesögon:)
Sedan var det dags för lunch ute på stan (det var konstigt att se trafikljus och massa människor igen efter 10 dagar ute på vischan!). Jag åt en väldigt smarrig nachotallrik och cappucino-to-go.
Barnen hann även träffa och ta kort med tomten i ett shoppingcenter vilket var väldigt uppskattat och roligt för dem! Tyvärr har jag inte några bilder på detta, men jag hoppas jag skriver så målande att ni kan se det framför er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0