Tina och Sanna spårar ur

Precis som jag trodde så gick denna helg oerhört fort. Svosch! så var det måndag och bara 4 heldagar kvar hos familjen Crawford!
Ska berätta mer om helgen alldeles strax, men först måste jag visa er lite (många:P) bilder som jag och Sanna tog igår när vi var höga på socker och fett. Hahaha, en normal bild fick vi innan det spårade ur totalt.
Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen och började gråta. Det var riktigt skönt för det var ett tag sen:)
Enjoy!


Vår mest normala bild.



Chips smakar smaskens



Schnyggingar



Kanin-Kristina



Puss!



Chokladmongo.



Sanna-troll!



Mmmm,chips!



Retard.



Bitch-alien.

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Hahaha, jag dor, vi ar ju sa fett schnygga! Jag klar i choklad, oh ja. Pussilussi

2011-12-19 @ 06:53:20
Postat av: Svullot

Hahahaha,bästa bildserien jag någonsin haft på min blogg tror jag! :D

2011-12-19 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0