Låg standard

Som ni kanske minns skrev jag att jag såg en kackerlacka i vårt badrum här om dagen? Som tur var vet jag att den kröp ut igen för Jonathan såg det, men ialla fall...
Igår skulle vi spara lite pengar och laga mat här i ett av de gemensamma köken. Det gör jag inte om kan jag säga. Det tog typ 30 minuter att koka upp vatten, 20 minuter att koka spagetti som skulle ta 11 min (o den var knappt klar då) och inga bra redskap. Till råga på allt så var Jonathan alldeles för generös med chilikryddan i köttfärssåsen. Det är ju ioch för sig inte hostelets fel, men det drog ned betyget ytterligare:P Det brände på läpparna!
För att slippa diska allt för mycket i det skabbiga köket så har vi införskaffat plastbestick och papperstallrikar. Halleluja!
Det roliga är att det finns en gubbe här som bott här i 1 år och två månader. Han tycker det är ett bra hostel. Han måste fan bott på gatan innan!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vad mycket ni hunnit med på så kort tid. Låter som att du har det bra!

Jag och Bebis har varit i Tyresö C idag och köpt sand till kanin och fina stickade kläder till Bebis i vitt och rosa som jag inte kunde motstå... <3 Avis på er som har soligt och varmt, här var det 3 grader och mulet när vi vaknade.

Kram!

2011-11-22 @ 16:37:48
Postat av: Kristina

Jag har det väldigt bra, men vädret är inte så bra! Igår var det riktigt novemberväder med massa regn och blåst i stormhastighet typ, runt 15 grader bara:( Idag är det också regnigt och kallt så långbyxorna har åkt på, men prognosen säger att det ska bli bättre och 29 grader på torsdag! Hoppas det stämmer! :)

Ååh lilla bebis, lägg upp bilder på henne! Saknar henne så mycket <3 (och er andra också såklart,inkl. kanin:)

2011-11-23 @ 00:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0