November betyder nya mått!

Tiden går så fort och helt plötsligt är det en ny månad! Och ny månad betyder ju att ta mina mått och se om det har hänt något med kroppen...Idag kom jag inte på det förrän efter jag hade ätit frukost, men jag får väl anta att det inte ger en jättestor skillnad;)

Vikt: 64,8 kg     (0,8kg)
Midja: 70,5 cm  (-0,5cm)
Röv: 99 cm       (-1cm)
Stuss: 86,5 cm  (-2,5cm)
Lår: 55 cm        (+/-0)
Arm: 28,5 cm    (+/-0)
Sen förra månaden har det inte hänt så jättemycket alltså som ni kan se, men det är väldigt kul att rövens omkrets har kommit under 100 cm och stussen minskar snabbt! Det är ju det som kvinnornas "problemområde", den lilla bulan nere på magen:)
Men jag är nöjd! Jag har kommit ned till min målvikt som jag satte upp förra året och min kropp känns stark och frisk! Min viktresa är alltså slut för denna gång. Nu gäller det bara att hålla den här nya vikten...!:)

För skojs skull kan jag ju skriva ut mina startsiffror från september förra året och se hur mycket som har förändrats...
Vikt: 74,9kg (-10,1 kg)
Midja: 81 cm (-10,5 cm)
Röv: 108 cm (-9 cm)
Lår: 61 cm    (-6 cm)
Arm: 30 cm  (-1,5 cm)
Stuss: 93,5 cm 22/2-2011 (-7 cm)
Återkommer efter Australienresan för och se om jag lyckats behålla bikiniformen eller om det blir väldigt mycket öl och pommes down under;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0