Wild life Sydney i dubbel bemärkelse

Idag ,medan ni låg o sov sött i era sängar där hemma, så var jag och tittade på en massa australienska djur! Allt ifrån jättesöta koalabjörnar till en massa äckliga ormar (som jag inte fotade:P) och en stor krokodil! Bildregn?
You got it! ;)

Iiiiiiiih! Så himla söta!! De flesta satt o sov i träden, men nån var vaken och satt o åt löv, med en bebis på magen:)



Angry bird.



En suddig jag o en liten Wallaby i bakgrunden:)



Världens dödligaste fågel! Den kan väga upp till 70 kg och är ganska aggressiv. Lever i regnskogen!



Jonathan och red kangaroos!



Det fanns stora varaner också, men den här var liten och söt:)



Ååååh jag dör! Man ville bara plocka ned den och ta med sig hem!!



Krokodilen Rex som tyvärr bara låg och sov!



Och titta här! En till söt liten koala! ;)

Nu är klockan halv tolv på natten här och jag börjar bli ganska trött. Jag och Jonathan var tidigare ute på en kort kvällspromenad för att jag var hungrig. Vi bestämde oss för att gå upp emot Kings cross som vi inte hade gått upp till än ,vi går alltid upp mot city, och det tror jag inte vi gör om. Hahahaha, det var bara strippklubbar, porrbutiker och några tatueringsstudios som har öppet till 2 på natten. Som tur var hade de även ett McDonald’s, men det var den mest otrevliga personal jag varit med. Men men, nu har vi alla fall sett en annan sida av Sydney;)
God natt!

Kommentarer
Postat av: natalie

haha! vilken rolig arg fågel, fucking birdie! :P

2011-12-12 @ 00:28:16
Postat av: natalie

hahaha! jag läste "Jonathan red kangaroos" först, nog för att han är galen men inte SÅ galen kanske ;)

2011-12-12 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0