Low carb-burgare

Hello again!
Jösses,plötsligt har det gått en vecka utan att jag uppdaterat här...Tiden går verkligen så sjukt fort ibland! Att uppdatera från mobilen går ju sådär, sällan som bilderna vill läggas upp där. Dålig stil tycker jag.
Tänkte tipsa er om en sak, om ni nu skulle ha missat det! Hamburgare är ju sjukt gott och halva grejen är ju att hålla i den och äta med händerna. En köttfärsbiff med grönsaker och dressing till vid sidan av är inte alls samma grej. Därför är det ju jättebra att Max har en Low carb-burgare för alla oss kolhydratvägrare:)
En burgare inslagen i salladsblad istället för bröd! Man kan dessutom få vilken burgare man vill på menyn i LC-variant.På bilden är det "original LC-burgare", men idag tog jag en triple cheese-burgare med sallad o cola zero. Höll mig mätt i ca sex timmar. Alltså gott och mättande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0