Ny månad, nya mått!

Tjoho, i lördags gick vi ju in i oktober månad och därför är det dags att avslöja lite nya mått! Vågen går inte så mycket framåt längre, men jag måttbandet visade idag att jag börjar bli ett litet muskelknäppe;) Muskler väger ju som sagt mer än fett, men tar mycket mindre plats än fett!
Såhär ser det ut nu (siffror inom parantes är sedan från 1a september):
Vikt: 65,6 kg  (-1,2 kg)
Midja: 71 cm  (-1 cm)
Röv: 100 cm   (-2,5cm)
Lår: 55 cm       (+/-0)
Arm: 28,5 cm  (-0,5)
Stuss: 89 cm    (-1,5)
Tjoho, i lördags gick vi ju in i oktober månad och därför är det dags att avslöja lite nya mått! Vågen går inte så mycket framåt längre, men jag måttbandet visade idag att jag börjar bli ett litet muskelknippe;) Muskler väger ju som sagt mer än fett, men tar mycket mindre plats än fett!
Såhär ser det ut nu (siffror inom parantes är sedan från 1a september):
Vikt: 65,6 kg  (-1,2 kg)
Midja: 71 cm  (-1 cm)
Röv: 100 cm   (-2,5cm)
Lår: 55 cm       (+/-0)
Arm: 28,5 cm  (-0,5)
Stuss: 89 cm    (-1,5)
Det kanske inte ser mycket ut för världen, men finslipning tar tid! Plus att jag ätit nån efterrätt och nån öl där så jag är inte längre i ketos. Men jag kör oktober ut, sen får det vara nog! Och anledningen till allt detta jobb berättar jag mer om i nästa inlägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0