Kokospannkakor

När man går på LCHF får man äta en sån här smarrig frukost!
Kokospannkakor med vispad grädde och hallon...
Och en kopp te i en av mina fina Muminmuggar!


Här kommer receptet om ni vill pröva!
5 ägg
4 dl gammeldags mjölk
4 dl vispgrädde
1/2 dl kokosnötsmjöl
2 msk fiberhusk
1 krm salt
Vispa äggen först och vispa sedan i resterande ingredienser. Låt svälla ca 10 minuter innan du steker i mycket smör eller kokosolja. Eftersom smeten har lite svårt att hålla ihop så funkar det bäst att göra något tjockare små plättar. Pannkakestorlek funkade inte alls för mig:P
Det blev ialla fall väldigt smarrigt tillslut!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad gott det ser ut! :( Imorgon går jag iaf över till andra fasen och börjar äta grönsaker!! Det är så himla tråkigt att bara äta proteiner..

2011-09-22 @ 21:58:30
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Det tycker jag du gjorde rätt i! För ja, det är fruktansvärt tråkigt att bara äta proteiner...:(

2011-09-24 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0