I Ozlandet intet nytt...

Här händer det inte mycket för tillfället. Det känns som att jag går runt i en dimma och är trött hela tiden. Jag vill lämna Sydney för att se något mer och ”fräscha upp” min reslust så jag försöker styra upp något. Men dit som jag helst vill åka vet jag inte riktigt om jag har råd med. Jag kan åka dit, men då kan jag inte shoppa nånting sen och jag kan inte se Melbourne som jag vill. Jag sitter verkligen i valet och kvalet och det har gjort mig deppig. Jag har gått och känt mig melankolisk hela dagen. Vet inte om det bara är för ångesten över resan eller om det bara är en av mina vanliga melankoliska dagar.
Hur som helst, när min hjärna nästan började koka över av resebeslut så tog jag min handväska och drog ut på stan. Jag skulle åka till mitt lilla favoritcafé i The Rocks, men det var stängt pga renovering! Så jag tog caféet bredvid och tog en kaffe och en macaron...
Några lyckliga får ett resultat av vad jag sysselsatte mig med.



Såhär cool och melankolisk såg jag ut idag.



George street har återgått till det normala efter nyårsafton.



Jag älskar verkligen mina sandaler som jag köpte här i början av min vistelse.



Slut på meddelandet.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har skrivit till mormor och farmor ser jag. va bra : )

2012-01-05 @ 21:25:14
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det där har mamma skrivit, från min dator! >.< Men jag antar också att vi fått ett kort?! :D

2012-01-07 @ 23:39:50
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahaha,jaa hon hade hade skrivit många saker från din dator o det tog ett tag innan jag fattade det:P

2012-01-08 @ 06:38:58
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0