It’s the final countdown in Australia...

Nu är jag snart inne på det sista dygnet i Australien. Det känns ändå ganska bra måste jag säga, för jag är verkligen mer än redo att åka hem!
Jonathan och jag har haft en toppendag tillsammans innan han lämnade mig och drog vidare på nya äventyr med det tyska paret.
Vi lämnade vårt lyxiga hostel i förmiddags och åkte till mitt nya hostel (som för övrigt är sunkigt som fan OCH dyrare, men jag har iaf ett helt eget rum och bor mitt i city) där vi lämnade våra väskor, och drog sedan tillbaka till Circular Quay där vi hade något roligt väntandes. Vi skulle nämligen åka Jetboat, vilket är som typ RIB, och den åker extremt snabbt runt i hamnen bland vågorna och alla blev superblöta,haha! Jag var dock smart nog att ta på mig en poncho medan Jonathan inte var så smart och sedan gick runt på stan dyngsur:)
Sedan shoppade vi lite, jag köpte två par skor och en suuuuuuupersnygg väska och Jonathan köpte också ett par skor faktiskt. De dyraste han någonsin har köpt, ett par ECCO-sandaler!:P
När vi väl skiljdes åt kändes det väldigt sorgligt och jag grät några tårar, men nu känns allt bättre igen som tur är.
Imorn blir det nog en utflykt till Blue Mountains och ev. lite mer shopping, men mest av allt hoppas jag att dagen går fort som fan för på onsdag är det dags att åka hem!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

=)

2012-01-30 @ 19:37:34
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0