Kommentera mera!

Hej alla glada läsare!
Jag skulle vilja passa på att säga att jag vill ha mer och fler kommentarer från er! Det är kul att få lite feedback och det är faktiskt liiiiite mindre tråkigt att sitta i en halvtimme och ladda upp bilder då. Visserligen gör jag allt detta för min egen skull också, så att jag kan gå tillbaka och titta vad jag egentligen hade för mig i landet down under. Men som sagt, kul och höra från er läsare också för jag vet att ni är några stycken!
Tack för att jag fick säga det, nu kan vi gå över till nåt helt annat:)
Trots bristen på kommentarer så har det kommit fram önskemål om att få se fler videos. Då blir det ju ytterligare ett intryck när ni får höra nånting också och inte bara se stillbilder! Så för er som saknar min ljuva stämma och vackra uppenbarelse till kropp kommer nog gilla den här videon, även fast den är väldigt intetsägande egentligen:)
Det här är en liten film från när jag och Jonathan var på Hard Rock Café förra veckan. Som vanligt när han filmar, gör han det lite i smyg och jag blir nervös för jag vet tillslut inte hur jag ska bete mig framför kameran. Därav spexandet och ”snälla, sluta filma nu!"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag (mamma) Mia, Kattis och Nova har badat i Gustavsberg badhus idag. Sjukt med folk! Försök att komma iväg på det du vill. Det får väl ordna sig på något vis sen. Du får väl försöka jobba lite extra.

Har skrivit längre ner också.



2012-01-05 @ 21:21:37
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo, men jag vill ju åka till alla ställen...Paradisön som jag allra helst vill ligga o slappa på, kommer länsa hela mitt konto och då kan jag inte köpa några presenter eller shoppa nånting till mig själv heller...jag tror jag ska se Melbourne o Brisbane istället (billigast) så får jag åka till en paradisö nån annan gång..Det finns ju lite varstans!

2012-01-06 @ 03:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0