Livet är inte de dagar som passerar, det är dagarna man minns

Och med den rubriken sagd så vill jag bara säga att de senaste tre dagarna mest bara passerat. Vi har inte gjort mycket alls, förutom att flytta till ett riktigt sjysst hostel! Dock så är det sista natten nu för det är väldigt dyrt.
Imorn kommer Jonathan antagligen lämna mig för att fortsätta sin resa och jag får spendera mina två sista dagar i Australien på egen hand. Ja, det är sant, om bara två dagar påbörjar jag min långa resa hemåt!!
Hur som helst, igår låg jag uppe på takterassen och försökte desperat att få lite sol på mig medan jag läste en bok. Den är riktigt häftig och har en fantastisk utsikt! Här ser ni t.ex. Harbour Bridge i bakgrunden från min solstol:)
Men varför visa bilder när vi redan är inne på filmtemat?! Det är ju så mycket roligare:)
Ni kan se Harbour Bridge, operahuset (som är lite skymt bakom kryssningsbåten), alla skyskrapor, min solstol med boken på och ner på innergården där vi har vårt rum!
Tyvärr kom inte solen fram så mycket, men jag är ganska brun ändå. Eller vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas resan hem går bra. Hälsa Jonathan så mycket och önska honom lycka till.

2012-01-30 @ 11:31:06
Postat av: Tina

Tack mami! Det ska jag absolut göra och snart ses vi igen! <3

2012-01-30 @ 12:31:45
Postat av: Anonym

bra rubrik:)stämmer!

2012-01-30 @ 16:14:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0