Louis Vuitton

När jag ser eller hör vissa saker på nätet ,typ videoklipp eller en ihopmixad låt, blir jag inte så imponerad eftersom jag tror att ändå datorn gör det mesta jobbet och i vissa fall förstår jag nog inte heller hur lång tid det kanske faktiskt tar att göra det. Men det här, det imponerar på mig! Vilken konstnär!:D
Kameleont
Krabba



Kattis-uggla:)



Känguru i naturlig storlek!



Swedish moose! (typ:)



Det här vet jag knappt vad det är för nåt, men tror det är en possum
(= pungråtta va?)



Och tillslut, den mäktiga krokodilen som också får ett eget skyltfönster!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad häftigt! Gillar kameleonten! :D

2012-01-09 @ 18:39:03
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: mamma

roliga djur :D. Finns dom i LV affär i sydney. Fin kattisuggla, fast hon kommit ifrån beroendet. Lilli har däremot köpt örngott med ugglor.

2012-01-15 @ 10:04:57
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag har inget emot ugglor, men jag tycker det räcker med 3 ugglehalsband... häftiga djur :)

2012-01-15 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0