Ny dag, ny destination!

Efter en brunch i en park ,så hoppade vi på en buss som skulle ta oss till Surfers paradise! Turen tog cirka 1,5 timme och vips! Så dök denna skyline upp framför oss:
Gold coast city!



Vi letade upp ett ställe att äta på och begav oss sedan snabbt ned mot stranden...



...som var typ hur stor som helst!



Och vattnet var varmt, runt 25 grader! Knappt så att det svalkade;)



Vi förevigade oss själva...



...och taggade för fest i det ack så berömda Surfers paradise!



Vi åt middag på Hard rock café och vandrade sedan runt på olika klubbar och stannade för kisspaus på en mulitmiljondollar-renoverad toalett. Varför finns inte sådana i Sveriges nattliv?



Med billig dricka, gratis entréer och en jäkla massa dansande så blev det en mycket lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt du verkar ha det :) och va mysigt att få hålla koalan. kanske tråkigt att åka hem snart, men vi tycker det ska bli kul att se dig. Kram

2012-01-27 @ 09:25:28
Postat av: Tina

Jag har det jättehärligt, men jag längtar faktiskt efter att få åka hem. Jag saknar er så mycket och jag tycker det ska bli lika kul att se er också! Koalan var mysig, men det är mysigt att krama dig också mamma:)

2012-01-27 @ 10:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0