Nyårsdagen och den andra dagen på nya året

Till skillnad från december så har januari bjudit på fantastiskt väder hittills! Tredje dagen har ju visserligen bara börjat än så länge, men det känns som att det kan bli bra idag med:)
Imorse lämnade Sanna mig för att åka tillbaka till sin familj i Walcha, men vi har haft två fantastiska dagar tillsammans efter nyårsafton och en myskväll. (Hon var ute en kväll med sina andra svenska kompisar här i Sydney och jag hade inte orken att gå ut kvällen efter nyår:P)


Eftersom vädret varit så bra så har vi varit på Coogee beach båda dagarna!



Här står vi, Fröken 08 och Fröken 031



Det är jätteskönt att sova lite...



...men jätte, jättevarmt också!



Jag var med en smula på Sannas utekväll eftersom hon hade råkat få med sig mitt körkort och VISAkort. Dock använde hon bara mitt ID. Hoppas jag;)



Igår hade vi vår tredje svullokväll tillsammans i landet down under. Det blev kyckling nuggets till förrätt, 120-kronors pizza till huvudrätt och nachos med salsa till efterrätt. Mätt? You got it!:)
Nu ska jag nog snart gå upp ur sängen och äta mina pizzarester till frukost. Sen blir det nog färjan över till Manly Beach! (kan man säga att man tröttnat på Coogee eller låter det fel att ha tröttnat på en strand?)

Kommentarer
Postat av: Linnea

tur du inte äter så här varje dag. Waxholms fyrverkerier var ok. Bilfärjan hjälpte till genom att snurra några varv med full belysning och högt tutande!! Vi hjälpte till med tutande.

2012-01-05 @ 21:17:20
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj, det låter häftigt! Haha,hade jag gärna velat se:) Var du o hälsade på mamma eller jobbade du också?

2012-01-06 @ 03:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0