Tisdag, en riktig slappardag

Jag och Sanna måste ha varit väldigt trötta för på vår första morgon tillsammans sov vi ända till halv ett. Sedan masade vi oss upp och gjorde nudlar till lunch innan vi drog ned på stan. Där letade vi upp ett McDonald’s för att använda oss av deras gratis wifi:)
Medan vi satt där blev jag lite sugen på att äta nånting och köpte mig en liten burgare. Men jag hade ju lika gärna kunnat göra som den här fågeln och äta gratis;)

Pommes o hamburgare satte den i sig...



Hahaha, så jäkla glupsk!



Här är 48-åriga Iréne som vi delade rum med. Hon letade efter en lägenhet i Brisbane till hennes och hennes man och berättade också att hennes pappa tyckte att hon var tjock. Behöver jag säga mer?



Sedan gick vi tillbaka till hotellet där vi lagade lite mat och delade på en låda vin. Dessvärre tog hela lådan slut och vi kom inte en meter utanför vårt vandrarhem,haha! Blev en tidig kväll trots allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0