Beavis and Butthead

Ibland undrar man ju vad mina så kallade smarta syrror har innanför pannbenet. Min yngsta lill-syrra,låt oss kalla henne för Lilli, ringde mig när jag var på väg hem.
Lilli: Hej,vart är du?
Jag: Jag är på väg hem. Du då?
L: Jag är också på väg hem. Ska du vara hemma ikväll?
J: Ajuste..Vi ses då.
L: Okej,hej då!
J: Hej då.

Väl hemma innanför dörren så pratar jag klart i telefonen med en annan och hälsar sedan på min andra lill-syrra som kallas för Kattis. Bara för att visa att jag är hemma liksom. Försvinner sedan snabbt in i mitt rum och vilar mig lite,så sjukt trött.

Går upp cirka en timme senare och fortfarande ingen mat på G. Va fan,liksom?! Då kommer det:
De: Mamma ska köpa hamburgare till oss.
Jag: Vadå er? Jag då?
D: Vi visste inte att du var hemma och skulle ha middag.
J: Är ni dumma lr? Du visste att jag var hemma Kattis och du Lilli visste att jag skulle ha mat.
De: Nää,de gjorde vi inte alls! Du kan ju ringa mamma nu o be henne köpa.


image6






Dumjävlar,i helvete heller. Middagen fick bli två vårrullar och wokgrönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0