Roomservice del 1.

Sååå,nu sitter jag då här på min sista vända ut till Sandhamn för denna gång och längtar hem! Jag vill se hur tomt mitt rum ser ut och sätta igång att rensa ut gammal skit och slipa på väggarna. Jag är så taggad!:D

Jag har ingen riktigt bra bild på hur mitt rum såg ut innan projektet sattes igång,men här är några bilder som kanske kan ge er ett hum om hur det såg ut...


image65
Okej,det är extremt stökigt här. Så brukar det inte se ut. Oftast;) Ursäkta suddigheten!

image66
Här kom jag med också,tihii!=)


image67
En väldigt liten del av TV-väggen,haha! I spegeln ser man sängen så nu har ni sett rummet!


När jag kommer hem ska jag fota hur det ser ut utan möbler. Eller ja,nästan helt utan möbler ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0