Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Vilken dag! Jag vaknade till lite av att hemtelefonen ringde och minns att jag tänkte,vem fan ringer så här tidigt och väcker folk?! En stund senare kom min lillasyster in och sa: Tina,det är nog dags att vakna nu,klockan är två..
VA?!! TVÅ?!! Haha shit,jag har inte sovit så länge sen efter en nyår för några år sen när jag kom hem vid halv sex:P

Fast det var ju faktiskt inte så mycket bättre inatt...Kom hem vid halv fem och kände mig konstigt nog inte så trött så jag satte igång ett avsnitt av Sex & the city och somnade när det var slut vid fem. Anledningen?

Igår var det stort firande av min käraste vän Natalies födelsedag! Och vilket finfirande det blev!
Vi var först hembjudna på middag hos henne vid sjutiden och några glas vin..Vid tio-tiden begav vi oss in till stan för att gå ut,vi var sammanlagt sju tjejer. Vi hade först tänkt att gå till trädgårn,men efter tag bestämde sig Nattis för att hon ville faktiskt prova att gå in på Patricia ialla fall. (Patricia är det bästa partystället i stan enligt mig och Nattis). Tyvärr är det ju 23-års gräns där så ibland kommer vi inte in,men igår gjorde vi det!:D
Jösses,vad glada vi blev,åtminstone jag o Nattis,det finns ju inget bättre ställe att fira sin födelsedag på än där:)
Vi drack,men framförallt var det fullt ös på dansgolvet hela kvällen och natten! Jag tror jag var mer där än någon annanstans sammanlagt! Inte konstigt att magmusklerna är en aning hårdare idag än igår;) Tur också att jag inte drack så mycket för det brändes säkerligen mer kalorier än vad jag drack. Hela hösten har det varit tvärtom!

Efter tretiden gav vi ialla fall upp och bestämde oss för att gå till McDonalds. Bussfärden hemåt startade 03.45 från Slussen och då var vi alla ganska så slut...Men det var en jäkligt lyckad kväll!


image40

Madde Z,Nattis och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0