YouTube nostalgi

Jag har precis suttit och kollat på alla gamla videos med Aqua på YouTube. Jag minns särskilt när Barbie girl och att jag satt varje dag flera timmar framför ZTV och MTV och väntade på att den videon skulle dyka upp. Den var ju så himla bra tyckte jag! När den väl kom blev jag helt i extas och bara älskade trummorna som slår hårt i början av varje Aquavideo och när allt i hela videon var rosa och gulligt.
Pappa tyckte också att deras videos var väldigt roliga. Det var någon lördagmorgon jag låg i mamma och pappas säng och tittade på teve med dem så kom Barbie girl. Alla bah: jaaaa!:D

Aaah,härliga barndomsminnen!


Först tänkte jag inte besudla min blogg med ännu ett videoklipp,men jag vet själv att man är slapp och inte orkar leta efter den själv. Så jag lägger upp den här ändå om någon nu inte skulle ha sett Barbie girl! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0