Det är så här livet ska vara!

Jag sitter i en solsäng på verandan hemma med solen i ryggen och datorn framför mig. Ikväll ska jag hem till en vän som fyller år och grilla och dricka gott. Sedan är det utgång och förhoppningsvis bra partydrag hela natten lång. Det har jag saknat. Man är ju fan festsugen hela tiden så fort det blir lite varmare och finare väder ute:)

Igår var jag och Nattis på promenad i Tyresta skogen. Vi gick 6 km-spåret,men det kändes verkligen som en mil. Det tog typ aldrig slut. Men men,hur som helst så smakade hallonsodan väldigt gott efter en 1 timme och 1 kvarts lång promenad i skogsterräng!


Bylsjön, Tyresta nationalpark. Foto Göran Sehlstedt.
Bylsjön som är på bilden gick vi förbi igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0